<link href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/simple-line-icons/2.4.1/css/simple-line-icons.min.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>

قیمت کولر گازی گری بانه ۲۰۲۳-۲۰۲۵-۱۴۰۲ - (0809)(New - 2022)

قیمت کولر گازی گری بانه ۲۰۲۳-۲۰۲۵-۱۴۰۲ | لیست قیمت روز و خرید مستقیم ، مناسب تر از نمایندگی شهرستان ها

قیمت کولر گازی گری بانه ۲۰۲۳-۲۰۲۵-۱۴۰۲ | بروز رسانی پنج شنبه, 30 فروردين 1403 ساعت 04:08:09.


جستجوهای مرتبط
قیمت کولر گازی گری 24000 در گناوه
قیمت کولر گازی گری 24000 سرد و گرم
قیمت کولر گازی گری 24000 موتور بزرگ دیجی کالا
قیمت کولر گازی گری 18000 دیجی کالا
کولر گازی گری اصل
قیمت کولر گازی گری اصل
بهترین مدل کولر گازی گری 24000
قیمت کولر گازی گری 30000

بررسی محصول

کولر گازی پرتابل گری 12000 مدل ویا متیک via matic اینورتر :

سوالات کلی در مورد کولر پرتابل

1. کولر گازی پرتابل چیست؟

کولر گازی پرتابل نوعی کولر گازی متحرک با قابلیت جابه جایی و حمل و نقل است. برخلاف کولر گازی های پنجره ای ، دیواری یا داکتی ، کولر گازی های قابل حمل نیازی به نصب دائمی ندارند. معمولاً این کولر گازی ها دارای چرخ های کاستور برای قابلیت حمل آسان هستند ، وزن نسبتاً کمی دارند و به طور کلی دارای قد حدود 70 تا 90 سانتیمتر می باشند .

2. آیا همه کولرهای گازی پرتابل باید خروجی هوا داشته باشند؟

پاسخ کوتاه بله است. دقیقاً مانند هر سیستم تهویه مطبوع ، کلیه کولر گازی های قابل حمل باید به شکلی یا مسیری تهویه شوند. کولرهای گازی قابل حمل هوای گرم را به داخل می آورند ، آن را خنک می کنند و هوای خنک شده را از جلوی دستگاه خارج و هوای گرم و رطوبت باقیمانده را از پشت کولر گازی خارج می کنند. این هوا و رطوبت گرم باید از اتاقی که در حال حاضر خنک می کنید خارج شود. آسانترین و محبوب ترین راه برای تخلیه کولر گازی پرتابل از طریق یک پنجره یا در نزدیک کولر می باشد، به همین دلیل هرکدام از کولرهای گازی قابل حمل که در سایت گری ایران ارائه می دهیم شامل یک کیت پنجره با کاربرد آسان است.

3. رطوبت خارج شده از هوا چه اتفاقی می افتد؟

از آنجا که کولرهای گازی پرتابل، رطوبت و همچنین گرما را از هوا خارج می کنند ، بسیاری از مردم نگران این هستند که آب و رطوبت کجا می رود. کلیه کولر گازی های پرتابل گری دارای فناوری خود تبخیری هستند. این فناوری ابتکاری به صورت داخلی رطوبت جمع آوری شده را تبخیر می کند و سپس آن را از پشت دستگاه خارج می کند. در آب و هوای بسیار مرطوب ، ممکن است مقداری آب در مخزنی واقع در داخل دستگاه جمع شود. در این حالت ، می توانید هنگام پر شدن مخزن به صورت دستی تخلیه کنید یا از پمپ تخلیه استفاده کنید. با این اوصاف ، به دلیل پیشرفت های اخیر در فناوری تهویه مطبوع قابل حمل ، نیاز به تخلیه به طور فزاینده ای بسیار نادر است.

4- کولر گازی پرتابل چه میزان سر و صدا دارند؟

به دلیل تفاوت در اولویت های افراد ، این سوال می تواند یک سوال با پاسخ سخت باشد. از آنجا که کولرهای گازی پرتابل هم شامل کمپرسور و هم فن هستند ، صدای آنها شبیه به کولر گازی پنجره ای است که اکثر ما در زمانی آن را شنیده ایم. با این اوصاف ، شما می خواهید به درجه دسیبل تهویه مطبوع قابل حمل (سطح dB) توجه کنید که در قسمت کناری مشخصات محصول قرار دارد. بیشتر دستگاهها صدایی بین 40 تا 50 دسی بل که همان میزان نویز در یک مکالمه عادی است دارند.

5- هنگام خرید کولر گازی پرتابل ، چه عواملی را باید در نظر بگیرم؟

BTU و اندازه اتاق: BTU در کولر گازی پرتابل به شما می گوید که قدرت دستگاه چقدر است. این به طور مستقیم بر اندازه اتاق و سرعت خنک کردن دستگاه تأثیر می گذارد. هرچه BTU بالاتر باشد ، منطقه بیشتری توسط کولر گازی پرتابل می تواند به طور موثر خنک شود.

6. آیا کولرهای گازی پرتابل به هیچگونه مکان برق غیرمعمولی نیاز ندارند؟

تمام کولر گازی های پرتابل در این وبسایت با ولتاژ 220 ولت / 50 هرتز کار می کنند. این ولتاژ استاندارد خانگی است. این دستگاهها دارای یک دو شاخه برای اتصال مستقیم به پریز هستند.

7. آیا کولرهای گازی قابل حمل از نظر مصرف انرژی کارآمد هستند؟

یک قاعده خوب این است که به بررسی میزان بهره وری انرژی (EER) کولر پرتابل خریداری شده بپردازید. هرچه EER بالاتر باشد ، کولر گازی قابل حمل از نظر مصرف انرژی مناسب تر است.مدل ویا فور ماتیک از سیستم اینورتر بهره می برد.مصرف بسیار مناسب در این مدل از جمله مزیت های فوق العاده می باد. همچنین ، با خنک سازی مناطق کوچکتر ، کولر گازی قابل حمل در صورت استفاده کمتر به طور قابل توجهی هزینه انرژی شما را کاهش می دهد .

8. شلنگ اگزوز که کولر گازی پرتابل به همراه دارد چقدر طول دارد؟

طول شلنگ های اگزوز بسته به مدل متفاوت است ، اما به طور کلی طول آنها 4-7 فوت است. آنها از یک پلاستیک مقاوم در برابر دما و تقویت شده با فلز ساخته شده اند.

9. آیا می توانم هوای کولر گازی را از دریچه بخاری خارج کنم؟

به طور کلی ، این کار توسط سازنده توصیه نمی شود ، به خصوص اگر قطر شلنگ هواکش از قطر دریچه بخاری بیشتر باشد ولی گاهی می تواند بهترین گزینه باشد. بعضی از دستگاهها شلنگ های تخلیه با قطر کمتری دارند و ممکن است این واحدها از دریچه راحتتر از دریچه بخاری خارج شوند. با این حال ، نباید از خروجی های دارای فلپ فنری یک طرفه استفاده کرد زیرا کمپرسور آنقدر قوی نیست که بتواند این فلپ ها را باز کند. در صورت نیاز به پوشاندن دهانه خارجی دریچه ، توصیه می کنیم از صفحه بسیار سبک کاغذی استفاده کنید.

10. آیا می توانم از کولر گازی پرتابل برای خنک سازی اتاق سرور استفاده کنم؟

اگرچه این دستگاه ها ف ماشین آلات صنعتی نیستند ، اما این کار یک استفاده عالی برای کولر گازی پرتابل است. حتی با وجود دستگاههای تهویه هوای مرکزی ، اتاق های سرور رایانه نیاز به خنک کننده قوی تری نسبت به سایر قسمتهای ساختمان دارند. یک سیستم پرتابل قابل حمل مانند سی فور ماتیک گری برای تقویت سرمایش در اتاق سرور به خوبی کار می کند . کولر گازی های پرتابل گری با سرمایی عالی و در عین حال مصرف پایین انرژی، وزنی فوق العاده سبک و ابعادی کوچک طراحی شده اند که بتوان به راحتی آن را در هر مکان دلخواه جا داد و از سرما و تصفیه هوای مطبوع آن بهره مند شد.قیمت خرید کولر گازی گری پرتابل 12000 با بهترین کیفیت در نمایندگی سیستمهای سرمایشی و تهویه مطبوع گری

 

مشخصات محصول

برند

گری

مدل

Via Matic

عملکرد

سرد و گرم

ظرفیت سرمایش (BTU)

12000

ظرفیت گرمایش (BTU)

12000

تحمل دمایی کمپرسور

T3 ( بالا )

نوع کمپرسور

روتاری

اینورتر

دارد

منبع برق V/Ø/Hz

220/1/50

 

  کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower J36H3

  • کولر گازی ایستاده گری
,
  • کولر گازی ایستاده تک فاز گری
out of 5
قیمت:77,000,000 تومان
  • نوع: اسپلیت ایستاده
  • نوع کارکرد: سرمایشی و گرمایشی
  • ظرفیت گرمایش و سرمایش: 36000
  • نوع کمپرسور: اسکرال
  • محدوده عملکرد دمایی: T3
  • اینورتر دی سی DC: ندارد
  • گاز مبرد: R410a

جهت استعلام قیمت بروز و خرید با ما تماس بگیرید

تمامی کالاها کاملا اورجینال و شرکتی می باشد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتمای
  • تحویل اکسپرس
  • پرداخت در محل
  • پشتیبانی 24ساعته
  • ضمانت اصالت
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات
  • همانطور که می دانید امروزه کمپانی های زیادی هستند که در زمینه‌ی ساخت کولر گازی دست دارند و محصولاتی متفاوت ارائه می کنند. برند گری یکی از معروف ترین و پر آوازه ترین کمپانی ها بوده که همیشه محصولاتی جدید و شیکی ارائه می کند. یکی از پرقدرت ترین محصولات این کمپانی کولر گازی های ایستاده آن می باشد که طرفداران خاصی دارد. اسپلیت های ایستاده این کمپانی در ظرفیت های بالای ساخته می شوند که برای مکان های بزرگ مناسب می باشند. کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower J36H3 یکی از محصولات پرقدرت این کمپانی می باشد که در ادامه متن بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

    کولر گازی ها دارای چند نوع کلاس آب و هوای مختلف هستند که هر کدام برای شرایط آب و هوای خاصی هستند. کولر گازی ایستاده 36000 گری مدل Tower دارای کلاس آب و هوای T3 می باشد که نشان دهنده‌ی آن است که این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این باید گفت که این محصول دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد که قدرت آن برابر با 36000 BTU/h می باشد که محصولی بسیار قدرتمند می باشد.

    از نکات باقی متنده می توان به مصرف انرژس آن اشاره کرد که باید گفت این محصول جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد و از این فناوری بهره نمی برد. علاوه بر این باید گفت که این محصول از کمپرسور اسکرال بهره می برد که یکی از قدرتمند ترین موتور های موجود در کولر گازی می باشد. ناگفته نماند که این محصول از گاز مبرد R410a بهره می برد که نسبت به سایر گاز ها بهترین مبرد است.

     

    قدرت خنک کنندی کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower J36H3

    همانطور که آگاه هستید یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی ظرفیت خنک کنندگی آن می باشد. کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد که قدرت خنک کنندگی آن برابر با 36000 BTU/h می باشد که یکی از پرقدرت ترین اسپلیت های ایستاده موجود در بازار می باشد. کولر گازی ایستاده 36000 گری با ظرفیتی که دارد می تواند مکان های با متراژ 75 متر مربع را به خوبی تهویه کند که گزینه‌ای مناسب برای مکان های بزرگ مانند رستوران ها، بانک ها و سالن های بزرگ می باشد.

     

    گاز مبرد R410a در کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower

    کولر گازی ها از اجزا های مختلفی ساخته شده‌اند که هر بخش انجام عملیاتی را به عهده دارد. یکی از بخش های اصلی کولر گازی گاز مبرد آن می باشد که بیشتر افراد از نوع کارکرد آن بی خبر هستند. در صنعت کولر گازی، گاز های مختلفی وجود دارد که ما امروز می خواهیم در مورد مبرد R410a برای شما عزیزان توضیح دهیم. گاز R410a از ترکیب دو گاز R125 و R32 با نسبت برابر 50 به 50 ساخته می شود. این گاز دارای سرمادهی بسیار مناسبی است و نقطه جوش آن در حدود 51- درجه سانتی گراد اتفاق می افتد. این ماده در مقایسه با سایر گازهای مصرفی مانند R22 دارای نقطه جوش بسیار پایین ترین است و بنابراین بازدهی بیشتری دارد. به همین دلیل کمپانی گری برای تمامی محصولات خود از این مبرد استفاده می کند.

     

    مصرف انرژی کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower J36H3

    یکی از دلایلی که اکثر افراد در گذشته از کولر گازی ها فاصله می گرفتند مصرف بالای آن ها بود. باید گفت که محصولات کمپانی گری به دو دسته اینورتر و بدون اینورتر تقسیم می شوند که کولر گازی ایستاده 36000 گری جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد که نسبت به سایر کولر گازی های که از فناوری اینورتر بهره می برند بیشتر می باشد. برند گری توانسته برای این محصول خود گرید انرژی B بدست آورد که نسبت به حجم و اندازه‌ای که دارد بسیار مناسب و کم مصرف می باشد.

    یکی دیگر از نکات کمپرسور آن می باشد. کمپانی گری برای کولر گازی های ایستاده خود از کمپرسور اسکرال بهره می برد. می توان گفت که کمپرسور های اسکرال یک سطح از کمپرسور های روتاری بالاتر می باشد. کمپرسور اسکرال یکی دیگر از موتور های پر قدرت می باشد که در صنعت کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های خوب این محصول می توان به بازدهی آن اشاره کرد همچنین کاهش لرزه که باعث شده است میزان سروصدا های دستگاه کمتر شود علاوه بر این می توان به طراحی ساده آن اشاره کرد که در ساخت آن از قطعات کمتری استفاده شده است که همین باعث شده کنترل آن ساده و قابل اطمینان تر باشد.

     

    طراحی شیک و زیبایی کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower J36H3

    همه‌ی افراد همیشه خواستار محصولاتی زیبا و شیک هستند که با دکوراسیونی که دارند سازگار باشد. باید گفت که کولر گازی ایستاده 36000 گری بدون اینورتر مدل Tower مانند سایر اسپلیت ها دارای دو یونیت می باشد. یونیت خارجی آن که بیرون ساختمان در فضای باز نصب می شود و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد که در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد. و یونیت داخلی آن که در داخل ساختمان قرار می گیرد دارای طراحی بی نظیری می باشد که با هر دکوراسیونی سازگار می باشد. شما عزیزان می توانید این محصول و سایر محصولات کمپانی گری را در وب سایت اینترنتی گری ایرانیان با ضمانت بهترین قیمت تهیه نمایید.

     

محصولات مرتبط

  • کولر گازی ایستاده 60000 گری بدون اینورتر مدل تاور H60H3 97,900,000 تومان
  • شگفت انگیز

    کولر گازی 48000 ایستاده گری بدون اینورتر مدل T’MATIC-H48H3 87,500,000 تومان 86,500,000 تومان
     
     

    توضیحات

    کولر گازی Q’4Matic-H36C3 یکی از بهترین تولیدات شرکت گری می باشد. این کولرگازی با کیفیت بالای خود توانست طرفداران زیادی یافته و جای خود را در بازار رقابت ها به ثبت برساند. شرکت گری این محصول را در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 تولید و عرضه نمود. یکی از ظرفیت های خوش فروش بازار که برای فضایی با متراژ بالا مناسب می باشد ظرفیت 36000 است. این کولر گازی گری تنها قابلیت سرمایشی دارد. موتور اسپلیت گری از نوع اسکرول می باشد و همین امر کیفیت و عملکرد کولر را تا حد زیادی تضمین می کند.

     

    بهره گیری از رادیات آبی Q’4Matic-H36C3

    در کولرگازی ها برای جلوگیری از آسیب دیدن و زنگ خوردگی کویل از دو فلز مقاوم مس و آلومینیوم جهت ساخت رادیات استفاده می شود. شاید از خودتان بپرسید دلیل این امر چیست؟ از آن جایی که رادیات ها از اجزای اصلی کولرگازی بشمار می روند در نتیجه محافظت از آن ها در برابر عوامل مخرب امری ضروری است. شرکت گری برای بالا بردن مقاومت کویل در برابر آسیب های احتمالی از فلز آلومینیوم استفاده نموده است. یعنی نوع رادیات کولرگازی کیو فورماتیک از نوع رادیات آبی می باشد.

     

    طراحی شیک و زیبای کولرگازی گری Q’4Matic

    پنل داخلی کولر گازی همواره در بهترین نقطه از اتاق و در معرض دید عموم قرار می گیرد لذا طراحی شیک و چشم نواز آن حائز اهمیت می باشد. شرکت گری نیز با در نظر گرفتن این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی حرفه ای درخور سلیقه مخاطبان خود ارائه نماید. اسپلیت گری Q’4Matic از دو قسمت ساخته شده است. پنل خارجی که بیرون از فضای اتاق و در فضای باز قرار گرفته و وظیفه خنک کنندگی موتور را بر عهده دارد. و پنل داخلی که در داخل اتاق قرار می گیرد و نقش وزش باد و خنک کردن اتاق را ایفا می کند. این پنل با رنگ سفید تولید شده و براحتی با هر دیزاینی ست می شود. جنس پنل خارجی از فلز بسیار محکم بوده و در برابر باران، برف و عوامل مخرب مقاومت بالایی دارد.

     

    موتور اسکرول کولرگازی گری

    به هنگام خرید کولرگازی اولین چیزی که برایمان در اولویت خرید قرار می گیرد کیفیت و عملکرد موتور می باشد. به عبارتی موتور از اصلی ترین اجزای کولرگازی بوده که نقش مهمی در کیفیت آن دارد. شرکت معتبر گری نیز با توجه به اهمیت بالای این قطعه و همچنین برای تضمین کیفیت کولر Q’4Matic-H36C3 خود از موتور اسکرول بهره گرفته است.

    گاز R410A
    سرمایش دارد
    اینورتر ندارد
    ظرفیت 36000
    برند GREE
    ساخت چین
    مدل Q’4Matic-H36C3
    کمپرسور اسکرول
     
     

    کولر گازی 18000 اینورتر گری

    تومان۱۸,۲۰۰,۰۰۰

    اقلام همراه کولر گازی 18000 گری : کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

    شناسه کالا: 2800000152512
    ریموت کنترل : دارد
    تکنولوژی اینورتر : دارد
    رتبه انرژی : a++
    گاز خنک کننده : r410a
    نوع آب و هوای سازگار : معتدل
     
     
    شناسه محصول: GREE18000 دسته: کولر گازی گری, کولر گازی برچسب: کولر گازی ۱۸۰۰۰, کولر گازی کم‌مصرف
    • توضیحات
    • نظرات (23)
    فهرست مطلب نمایش فهرست

    خرید و مشخصات کولر گازی 18000 گری gree

    کولر گازی 18000 گری، هنگامی که در فصل تابستان و روزهای گرم آن به منزل میرویم بهترین چیزی که لذت را به ما میدهد کولر گازی است.کولر گازی وسیله ای است که هوای خنک و پاکیزه را برای ما به ارمغان می آورد.اگر قصد خرید کولر گازی را دارید پیشنهاد میکنیم با ما در معرفی یکی از اسپلیت های خوب در بین انواع کولر گازی گری همراه باشید.

    خرید کولر گازی پنجره ای گری 18000

    کولر گازی گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است. شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند. کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد.

    همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره ای تولید شرکت گری به کار می رود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند. کولرگازی 18000 گری  از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی تائید کننده این امر است.

    یکی دیگر از کولرهای خوب و باکیفیت این برند که در ایران فروش خوبی با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف داشته است, کولر گازی 24000 گری هست. این مدل هم استقبال خوبی از آن شده است.

    کولر گازی و اسپلیت اینورتر هژده هزار گری با بهرمندی از کمپرسور روتاری تیپ T1 مجهز به کیت کاهنده دور موتور (تکنولوژی اینورتر) و نیز با استفاده از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد.

    کولر گازی و اسپلیت گری دارای ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 و 36000 BTU متناسب برای متراژهای مختلف می باشد. کولر گازی و اسپلیت گری دارای قابلیت تشخیص دما، عملکرد خودکار و سیستم یخ زدایی هوشمند می باشد.

    دستگاه مدل 18000 اینورتر گری دارای نمایشگر LED مخفی بر روی یونیت داخلی (پنل) بوده و نیز دارای نمایشگر ساعت می باشد.کولر گازی و اسپلیت اینورتر گری مدل آی کول (iCool) داری قابلیت حات خواب راحت، تایمر و سیستم عیب یاب خودکار می باشد.

    خرید کولر اسپلیت گری 18000

    امکانات و قابلیت های اسپلیت گازی 18000 GREE

    ریموت کنترل کولر گازی اینورتر گری 18000 دارای دکمه توربو و قفل کودک می باشد. یونیت داخلی کولر 18000 مجهز به فیلتر پلاسمای سرد و نیز فیلتر های بهبود سلامت هوای محیط می باشد.توجه داشته باشید.

    توضیحات ساخت

    • شناسه کالا: 2800000152512
    • کشور سازنده : چین
    • شرکت سازنده : gree
    • کشور منتاژ کننده : چین
    • سال ساخت : 2017

    لوازم جانبی

    • ریموت کنترل : دارد
    • دفترچه راهنما : دارد
    • اقلام همراه کولر گازی : کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت
    قیمت اسپلیت گری 18000

    مشخصات کلی

    • تکنولوژی اینورتر : دارد
    • رتبه انرژی : a++
    • گاز خنک کننده : r410a
    • میزان سر و صدا : کم
    • نوع : اسپلیت
    • نوع آب و هوای سازگار : معتدل

    ظرفیت ها

    • ظرفیت سرمایش (Btu/hr) : 18000
    • ظرفیت گرمایش (Btu/hr) : : 18000

    سایر مشخصات

    • سرعت فن : 2سرعته
    • قابلیت اینورتر : دارد
    • نصب قابل تغییر : دارد
    • پنل قابل شست و شو : دارد
    • فیلتر یون بوزدایی بادوام : دارد
    • نمایشگر دما : دارد
    • تایمر برنامه : دارد
    • جریان هوا چند طرفه : دارد
    • شروع به کار مجدد خودکار : دارد
    • تنظیم خودکار جریان هوا : دارد
    • قابلیت تنظیم سرعت : دارد
    • طول سیم : 5 متر

    ابعاد و وزن

    • ابعاد پنل خارجی (میلیمتر)(H/W/D) : 535x695x250
    • وزن پنل داخلی : 16 کیلوگرم
    • وزن پنل خارجی : 56 کیلوگرم
    خرید کولر 18000 گری موتور بزرگ

    سایر مشخصات محصول

    • مشخصات فیلترها : ضد باکتری ،قابل شستشو
    • حداکثر ظرفیت سرمایشی (Btu/h) : 18000
    • حداکثر ظرفیت گرمایشی (Btu/h) : 18000
    • اسکن هوشمند :
    • حالت خواب عمیق :
    • سیستم Auto restart :
    • سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) :
    • نمایشگر جلوی پنل داخلی :
    • فیلتر ضد باکتری :
    • ولتاژ ورودی برق : 40W
    • تایمر خاموش : بله 24-Hour Timer
    • فیلتر هوا :
    • تایمر برنامه :
    • نوع موتور کولر گازی : روتاری-اسکرول
    • موقعیت نصب دستگاه : دیواری

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.

در مورد قیمت کولر گازی گری بانه ۲۰۲۳-۲۰۲۵-۱۴۰۲ | بروز رسانی پنج شنبه, 30 فروردين 1403 چه می دانید؟

دوست عزیز به اطلاع می رساند فروشگاه ما با 12 سال تجربه بهترین و ارزانترین راهکار را به شما معرفی می کند.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۱

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

به اطلاع می رساند ارسال بار ما به طور روزانه از طریق باربری و سواری های حمل بار انجام می شود .


آدرس شما کجاست؟

فروشگاه ما واقع در بانه کردستان می باشد و در شهرهای دیگر به صورت نمایندگی فروش نداریم.


چطور به شما اعتماد کنیم؟

به اطلاع می رساند ما برای جلب اعتماد مشتری ابتدا بار را ارسال و پس از تحویل وجه بار دریافت می شود.


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " قیمت کولر گازی گری بانه ۲۰۲۳-۲۰۲۵-۱۴۰۲ " .

 

 

 


di
( coolerbaneh1.ir ، فروش کولرگازی 100% ، 2022® ، Kingdom ، کولرگازی بانه ، اجنرال ، الجی ، گری ) فروش ® (کولرگازی بانه, اجنرال, الجی, گری)coolerbaneh1.ir
No Internet Connection